søndag 30. august 2009

Jah, Helgaaa! ^^

Fredagen:

Vettø hva slaks vær det var da ellah!?:O nei, ikke regn.. Bare sånn, ja. Jaggu, man kaller det REGN! =O Det regna shiit mye, og begynner å bli skikkelig lei av det drittværet.. Tviler virkelig ikke på at jeg er alene om det!

Så, var ferdig klokka kvart over 2. Ganske så lang dag egentlig. Starta klokka 8:00 på lillehammer vgs.

JanHenrik var med meg hjem etter skola da =) det var jo koselig.

Lørdag:

I dag tok vi bilen min til CC Gjøvik =D jeg,jh og aleksander . Spiste på burgerking ^^ lenge siden sist gitt..
Etter det kjørte vi til mesnalia og såg film ^^ heha, husker ikke hva den het men =)

Søndag:

I dag har vi egentlig ikke gjort noooen ting :O bare slaska ^^ heha, ja, faktisk! jeg liker slasking (a)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar