mandag 31. august 2009

Haff, trøtt ! =(((

Kom hjem rundt 4 i dag. Regner sånn ute :( utrolig kjett og trist. Lyst til å henge rundt i byn med folka, men det funker jo dårlig da det pissregner hele tiden -.-"

I morgen er det kort dag. Skal GÅ til maihaugen. Tenk om det regner masse? liiite dilla på å gå i regnet da, ink tung sekk og blaut på beina. Serr, da stikker jeg med bussen ass xD Sekken min er heller ikke vanntett -.- så alt blir jo bløtt der. ja, selvfølgelig kan jeg bruke paraply! men hva hjelper det om regnet kommer fra allllle slaks kanter!? :(( sukk* jeg kan ååå klage : ((

Ja, så skal jeg være med ei venninne hjem etter skolen =) vi skal på HipHop på kvelden en gang da.. ^^ det blir sikkert phun.

Lyst til å skrive mer, men har ikke noe anna å skrive =D sååå, da blir det slik:

END ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar