søndag 16. august 2009

15. August! :

I dag har jeg vært å beisa. Starta klokka 10 om morgenen. Huff, kjedelig å beise, mer jobb med å få på klær, og alt anna enn selve beisinga =(

Pluss at i dag sku jeg jo kjøpe gave til Camilla og seff på bursdagen hennes ^^ Pus var jo på sætra og hadde mætt å gjøre !:O stressa dag ^^ men det gikk jo bra til slutt,hehe..

JanHenrik sku kjøre med bilen min da ^^ hihi, Funka fett det.. Vi kom en time for seint, pga JEG ikke huska veien til hu xD haha.. 3 år siden sist jeg var der liksom!... Da vi kom til camilla, så fant vi ut at det var ei anna ei som ikke hadde kømmi helt presist heller, så da var da hvertfall ikke jeg og pus sist ! ^^ heha

Cammi hadde bakt kaker og ordna =D kjempe koslig<3 =D Et år siden jeg har sett hu da ^^ heha... Og 3 år siden jeg hadde vært på besøk der .

Så, på hjemmatover veien kjørte vi over en padde (a) og så to mus ink en frosk =D hhihi*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar