torsdag 27. august 2009



Heiisann på dere som faktisk har internet hjemmeee! =D

Jeg har ikke internet :( det er såå tragisk.. Ja, sant, jeg er jo på internet nå. Men jeg sitter jo på stasjonen på lillehammer -.-" tragisk ass.. Har tysk lekser til i morgen også, så har søtti å monga litt på dem da, imens jeg sitter å venter på bussen min.

Vi slutta klokka 10.. Og bussen min gikk 10 over 10 :O og jeg sku ha sko også :( så jeg rakk ikke den bussen.. tragisk ass. Da må jeg liksom vente heeelt til klokka halv 2. Går ikke ofte buss her nei..

Så her sitter jeg da alene :( EMO ass ><...

Er virkelig ladd for internet da jeg kommer hjem, men det er sansynligvis nede da også, så da blir det vell å gjøre "ingenting" i hele dag..

Tenkte på å sykle til Moelven, men det er så dårlig vær :( og jeg liker ikke dårlig vær xD haha... Er så ellelt å være varm og blaut og kald samtidig :OOO Æsjamei, så da får jeg heller løpe på trødemølla hjemme =) deeeeer er det tørt veit jeg ! ^^

De skoene jeg har kjøpt skal jeg ta et bile av , og legge på toppen av blogginlegget da jeg får fiksa det ! ^^

sneiiix !:PPP

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar