mandag 31. august 2009


HeiipåDU! ^^

Akkurat nå har jeg norsk time. Vi driver å bøyer verb faktisk, på nynorsk.
Vanskelig =( får det ikke til føler jeg.. Meeeen om jeg vil, da funker det =)

I dag har jeg ingen planer.. Burde egentlig sykle, men det skjer ikke er jeg redd. Det pga dårlig vær,kjørlig og overskya. Blir liksom ikke gøy å trene da, men om jeg skal holde formen oppe så må jeg det :OOOO Så, enten får jeg pælle meg ut, eller bli piska rundt på tredemølla xD heh...

Har ogsås noen historie lekser jeg må gjøre! ^^ men det sku jo ikke være noe proglem.

Sååå ladd for i morgen!!! Da skal jeg begynne på HIPHOP! ^^ det blir suuuper bra. Mulig jeg blir men ei venninne av meg hjem =) så drar vi dit sammen. Det er på dansestudioet jeg skal begynne,heha.. Haff :O jeg suger, så det er derfor jeg skal gå der for å bli superdupergood :O neida,KIDDN! XD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar