søndag 13. september 2009

Helga er BORTE! :O

I helga var jeg hos Janhenrik<3=D Det var superkoslig ^^

Fredagen var jeg og Marthe å shoppa! =D vi løpte over heeele byn og strandtorget :O fyflate. Ble såå kjei jeg xD stakkars Marthe da ^^ hehe.. Fikk kjøpt meg kjole og øredobber. HELT utrolig kjiipt å kjøpe klær for tida :O føler jeg er 10000 ganger større en ALLE sammen. Går jo ikke ann å finne noen klær som passer da :O ellr noen man IKKE ser feit ut i -.- Jævli plagsomt. Og sko var det heeelt nyttesløst å finne :S Lillehammer SUGER så hardt i klær og sko!!!!! -.-

Lørdagen var jeg og JanHenrik på CC Gøvik! ^^ der fant vi et par sko :O woow, og de passa selveste MEG! :O omg, what a surprice! -.-

På kvelden drog vi på fest hos folkaa! ;) men vi drog ganske så tidlig hjem xD folk var sånn passe dritings da vi kom:P og jeg,venninna mi og janhenrik skukke drikke xD såå, vi følte oss OutSiiiiiiderz , så vi drog hjem ;) etter noen få timer xD

Søndagen, altsåå nå! :O sitter hjemme å kjeder meg.. Føler at helga har gått FOR fort =(((

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar